Muzeum Farmacji we Wrocławiu
Identyfikacja wizualna
Muzeum Farmacji jest instytucją kulturalną
zwiazaną z Uniwerstetem Medycznym we Wrocławiu
Nasze zadanie
Stworzenie identyfikacji wizualnej, zawierającej logo, materiały promocyjne (ulotki, plakaty, pocztówki), materiały biurowe (identyfikatory, wizytówki, papier korespondencyjny) oraz elementy komunikacji wewnętrznej (znaki kierunkowe, tablice informacyjne).
![Muzeum Farmacji we Wrocławiu](/wp-content/themes/softcraft/img/muzeum-farmacji@1920.webp)
Projektowanie
Przygotowaliśmy materiały i koncepcje, a następnie zaczęliśmy realizować projekt. Był on konsultowany z klientem na każdym etapie, aż do momentu wdrożenia materiałów do użytku.
![Muzeum Farmacji we Wrocławiu – materiały biurowe](/wp-content/themes/softcraft/img/muzeum-farmacji-office@1920.webp)
Poniżej widoczne są materiały promocyjne:
![Muzeum Farmacji we Wrocławiu – materiały promocyjne](/wp-content/themes/softcraft/img/muzeum-farmacji-promo@1920.webp)
![Muzeum Farmacji we Wrocławiu – kartki](/wp-content/themes/softcraft/img/muzeum-farmacji-cards.webp)
![Muzeum Farmacji we Wrocławiu – pocztówki](/wp-content/themes/softcraft/img/muzeum-farmacji-postcard@1920.webp)
Rezultat
Dzięki identyfikacji wizualnej Muzeum Farmacji może wyróżnić się na tle innych instytucji kulturalnych oraz aktywnie promować swoją dzialalność, zarówno poprzez media społecznościowe, jak i tradycyjne.